Nieuwe dag, nieuwe kansen

7 augustus 2023 - Mauterndorf, Oostenrijk

Na de lange en spannende dag van gisteren waar de jongens mij savonds heel lief opgevangen hadden en de opgevouwen en koude nacht, was het mijn beurt om het moreel weer een beetje omhoog te krikken.

Ik begon met het opzetten van de tenten, daarna nam ik ze mee voor een uitgebreid all you can eat ontbijtbuffet en als laatst gingen we douchen terwijl de was in de machine en de droger ging. Na een paar uurtjes waren de basisbehoefte vervuld (iedereen gevoed, schoon, droog en een veilig dakje boven ons hoofd) en dat deed zichtbaar iets met de sfeer!! Ook wel weer even met de neus op de feiten gedrukt wat er dus eigenlijk echt belangrijk is en wat niet. En wat kun je het dan ineens waarderen!

20230805_091918

Ondanks dat we gisteren het meerendeel van de dag in de auto hebben doorgebracht, hadden we door al het avontuur toch wel zin om even rustig aan te doen.

Ik ben zelf even lekker de wellness in gedoken hier op de camping en de jongens hebben zich even terug getrokken met een schermpje.

Aan het eind van de middag gingen we boodschappen doen. Super leuk om te zien hoe zoiets simpels en allerdaagse een feestje wordt in het buitenland. (Wow, mama kijk! Ze hebben hier...)

Nadat de voorraad was bijgevuld gingen de jongens nog even terug naar de winkel met hun eigen geld. De dag erop zou ik namelijk jarig zijn en dat wilde ze niet zomaar voorbij laten gaan! Benieuwd wat ze ervan weten te maken met spullen uit een supermarkt 😏

1. Marian van Erkel:
    13 augustus 2023
    Wat leuk dat de jongens zo vindingrijk zijn!
    Het zijn Kanjers! xxx